Vålerenga Fotball ønsker hjertelig velkommen til sponsor-webminar i samarbeid med arbeidstakerorganisasjonen Lederne 

Onsdag 17. juni fra skal noen av landets dyktigste i sitt fag dele sine tanker og refleksjoner til de som ønsker å lære mer om sponsormarkedet.

Hva skjer nå etter Covid-19?

Bedrifter, idrettslag og de som er generelt nysgjerrige på hvordan et sponsorsamarbeid kan gi konkrete resultater, vil ha spesielt nytte av seminaret.

Dette vil du lære mer om:
• hvordan bedrifter, organisasjoner og idrettslag tilpasser seg et nytt marked etter Covid-19.
• hva som må til for å sikre tilgang til sponsorkroner i fremtiden.
• hvordan bedrifter kan få konkrete resultater og ta markedsposisjoner gjennom sponsing.

Du kan også sende inn spørsmål underveis i webinaret.

PÅMELDING her. 

Program

Seminaret varer fra 10:00 – 11:00 og ser slik ut:

1. «Sponsormarkedet før og etter Covid-19» v/ Rune Hansen, daglig leder, Linkt

2. «DNB sin sponsorstrategi» v/Tina Wesselsen, sponsorsjef DNB

3. «Slik har Covid-19 påvirket organisasjons- og næringslivet sitt forhold til sponsing» v/Morten Slungård, generalsekretær Lederne

4. En panelsamtale ledet av Inge Andersen, hvor publikum kan sende inn spørsmål via streamingen.

Les mer om foredragsholderne nederst i saken!

Bli med for en time stappfull av innsikt og ferske eksempler fra de dyktigste i sponsorbransjen!

Webinaret produseres i samarbeid med Varde Hartmark.

Det er 65 tilgjengelige plasser og alle vil få tilsendt streaming-link i god tid før webinaret starter.

Meld deg på her!

Hjertelig velkommen!

Om foredragsholderne

Rune Hansen har bakgrunn fra store nasjonale- og internasjonale selskaper som administrerende, IT- direktør, salg- og markedsdirektør. De siste 20 årene har han jobbet med sponsorat som kommunikasjonskanal hvor nettverksbygging og relasjonsutvikling har vært en viktig plattform. Han holder foredrag innen strategisk kommunikasjon og kurs innen salg.

Rune Hansen

Morten Slungård er generalsekretær i arbeidstakerorganisasjonen Lederne. Han har variert erfaring fra ledelse, omstillings- og endringsprosesser i privat og offentlig virksomhet og har også erfaring som konsulent og heltidstillitsvalgt, og har blant annet vært organisasjondirektør i Posten Norge og senest som HR og IT-direktør i Redd Barna.

Morten Slungård

Tina Wesselsen er sponsorsjef i DNB og forvalter store sponsorbudsjetter gjennom nasjonale- og lokale samarbeidsavtaler. Tina har i løpet av sine åtte år i DNB ledet bankens Ung-satsing, vært leder for kort- og betalingsområdet og de siste fire årene hatt jobben som sponsorsjef. Hun brenner for god aktivering og godt teamarbeid.

Tina Wesselsen